sobota, 4 sierpnia 2012

Melanżowy z kapturem

Jak już pisałam wcześniej, zostałam hojnie obdarowana włóczką dla małych dziatek. Ponieważ ubranek w najmniejszym rozmiarze mam więcej niż wystarczająco, postanowiłam coś wydziergać na nieco później, powiedzmy tak na "za rok". I tak powstał melanżowy sweterek z kapturem w różu oczywiście:


Sweterek z włóczki Madrid Solid (50% wiskoza/50% akryl) firmy Lane Cervinia - po wypraniu okazał się szalenie mięciutki i milutki - smyrałam się nim po buzi bez opamiętania!
Robiąc na drutach 3 mm (ściągacze) i 3.25 mm zużyłam ok. 3.75 motka (104 m/50gr) - rozmiar sweterka jest tak mniej więcej na rok, a kiedy Kruszynka go będzie nosić - to się okaże.


Robiony jest bezszwowo, od góry, na końcu nabrałam oczka wzdłuż dekoltu i dorobiłam kaptur. Mniej więcej w połowie (widać na zdjęciu powyżej) dodałam równomiernie nieco oczek, więc sweterek rozszerza się ku dołowi.
Kolory nieco przekłamane (bledsze) ale akurat było deszczowo i wietrznie, a ja bardzo chciałam obfotografować sweterek jeszcze przed urodzeniem Małej - udało się, choć prezentacja na blogu musiała jednak nieco poczekać.


Włóczki zostało mi jeszcze tak 1.25 motka - myślę, że będzie na jakąś ładną czapunię na zimę.


6 komentarzy:

Antonina pisze...

Sweterek jest uroczy, a w różowym kolorze taki dziewczęcy.

Robótki Marleny pisze...

Śliczny sweterek:)
pozdrawiam, Marlena

persjanka pisze...

slodki sweterek...pozdrawiam ania

splocik pisze...

Śliczny!!!
Nabrałaś wprawy w bezszwowych, brawo! :)))
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Ciesze sie bardzo, ze sie podoba!

Motylek

ullak pisze...

Sweterek śliczny, jeszcze nigdy nie robiłam kapturka, a muszę się koniecznie nauczyć.